
Voor 17 euro krijg je een lekkere en gezonde dagschotel bestaande uit soep, een warme maaltijd en een dessert. In de bistro kun je ook terecht voor een ruim aanbod aan snacks, gebak, koude en warme dranken, ...
Aan opgenomen patiënten wordt geen alcohol geschonken, tenzij dit uitdrukkelijk op voorschrift is toegestaan door hun behandelend arts.
In het weekend en op feestdagen worden geen warme snacks aangeboden in onze bistro. Op die momenten kan je wel belegde broodjes en een warme maaltijd verkrijgen in de personeelscafetaria tussen 11 en 16 uur. Volg route 37.